Otázky a odpovede

Ako by som Vám mohol doručiť kosačku s motorom, ktorý má ohnutú kľuku a je nefunkčný a nemám k Vám cestu?

Odpoveď č.1.

No ja mám skúsenosti, že som zákazníkovi doporučil aby samotný motor s nožom demontoval z kosačky, vypustil z neho olej a benzín, dobre ho zabalil do kartónovej krabice a odoslal ho na moju adresu normálnou poštou. Zákazníka to nestálo viac ako    3 € s normálnou cestou a s poistením o 1 € naviac. Do tej istej krabice som to na druhy deň po oprave zabalil a a poslal naspäť za tu istu cenu. Takto som to uz vybavil niekoľkokrát a nemal som jedinú zlú skúsenosť.

Odovzdal som svoju kosačku do servisu s ohnutou kľukou, nakoľko sa mi to stalo pri kosení nárazom noža o krtinec. Myslel som, že mi to opravia v rámci záruky. V servise mi povedali, že na toto sa záruka nevsťahuje a tak som s opravou výmeny kľuky súhlasil, čo ma pri predbežnom výpočte ceny malo vyjsť za dosť vysokú sumu. Bol som však veľmi prekvapený, keď ma volali zo servisu, že pri rozobierke motora sa im poškodilo spodné víko uloženia kľuky, a že ma oprava vyjde podstatne za vyžšiu cenu, a to si už potom môžem rovno kúpiť nový motor. Čo mi poradíte ?

Áno, záruka pri násilnom poškodení sa naozaj neuznáva, o tom niet pochýb. No v tomto prípade je už ťažko radiť, keď Vám servis škodu urobil. To je vec medzi Vami a servisom ako z tejto problematiky navyšujúceho poškodenia motora výjdete. No jedno je isté, že Vás na to mali upozorniť predom, že čo sa môže stať a servis by mal byť na túto problematiku odborne znalý.

Dobrá rada pre ostatných - nedajte si rozoberať motor s ohnutou kľukou v žiadnom prípade  ! ! !